Prøvde noen av forslagene idag

Ingen spørsmål er for dumme! Forum for diskusjon i bruk av utstyr, teknikker etc

Prøvde noen av forslagene idag

Innlegg Jan Haugerud » 2008 Nov 22, 05:14

Hei

Klarte ikke holde meg lenger, huset fullt pga dameaften, benyttet anledningen til å lufte Bobbla. Kjørte som beskrevet ruten ved Nittedal kirke, denne var fin så jeg tok den to ganger, noe is men ikke plagsomt.
Fortsatte til Brandbu for å kjøre etappen over mot Eina, begynte fint men dessverre var veien ettervært stengt for vinteren. Kjørte videre men snudde da det var ekstremt glatt inne på skogen.
Fikk flott kjøring på Gamle Hadelandvei takket være en GPS som styrte meg dit, var ikke klar over at denne veien var så flott - spesielt med snø og is og mørkt.

Bobbla går ok og er nok bedre skikket til et Monte-Carlo løp med ny tettsteget gearkasse og ny gasser. Kunne sikkert hatt mere hester (antar at jeg har ca 85 hk), men da hadde jeg vel bare dratt av veien oftere.... Strategien for neste Monte-Carlo er å kjøre med vett, komme seg hel gjennom løypa og ellers safe. Klarer vi å holde tempo i oppoverbakkene bedre enn i fjor kan det jo hende man klarer å karre seg inn blant de 50 beste!
Jan Haugerud
Jan Haugerud

Gå til Challenge for Dummies

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern