Winter Rally School v/John Haugland

Ingen spørsmål er for dumme! Forum for diskusjon i bruk av utstyr, teknikker etc

Winter Rally School v/John Haugland

Innlegg Jan Haugerud » 2009 Feb 14, 11:37

Nå er det etterhvert lagt ned mye penger i egen bil så nå er det på tide å utvikle sjåføren. Jeg har etter tips fra Trond B tatt kontakt med John Haugland og har en dialog om vi kan få til noe for en gruppe challengkjørere, sjekk ut websidene på http://www.hauglandmotorsport.com.

Det er nok først i desember 2009 at det er aktuelt med et kurs.
Noen som kunne tenke seg å være med å lære og kjøre bil?
Jan Haugerud
Jan Haugerud

Re: Winter Rally School v/John Haugland

Innlegg Jan Haugerud » 2009 Feb 14, 15:33

Her er tilbudet:
Vi kan kjøre to-dagers kurs på ukedager for kr. 26.000.
Det kan du fordele på maks 5 førere. Da får dere 1/5 av min tid hver på praktisk kjøretrening med meg i bilen. I utgangspunktet tar vi med egen biler, har du ikke bil men lyst til å være med så finner vi en løsning. Teori tar vi på hotellet med alle i sammen. Normalt sett 1 time hver morgen før vi reiser på isbanen.

Hotelkostnader kommer i tillegg. Men på ukedager i desember kan du regne ca. 900 kr. pr. pers pr.døgn fullpensjon
på Bardøla Høyfjellshotell på Geilo, hvor vi har vår base. Se http://www.bardola.no

Er interessen der er det førstemann til mølla som gjelder, alternativet er 1:1 kurs til 13.000 kr
Legg igjen et melding her på forumet eller mail til jan.haugerud@gmail.com
Jan Haugerud
Jan Haugerud

Innlegg knut » 2009 Feb 16, 20:13

Jeg var på rallyskolen rett før jul for noen (4?) år siden mens jeg hadde Saab´en. Moro og lærerikt. Jeg melder meg til nytt forsøk, selv om jeg neppe ble noen Sebastien Loeb av det. Skal det hjelpe i noen særlig grad, må det nok mye trening til, noe vi klart gjør for lite av.
Da jeg har kjørt forhjulstrekk i alle år, er det uvant å kjøre en bil med trekk i feil ende. ;)
knut

Innlegg Jan Haugerud » 2009 Feb 16, 22:31

Bra Knut den er notert! Ingen som eier litt vei som vi kan trene litt sammen på da, evt kjenner noen?
Jan Haugerud
Jan Haugerud

Innlegg knut » 2009 Feb 18, 21:52

Vi jobber med saken, kanskje kan vi trene på stengte skogsbilveier i Aurskog-Høland, hvis vi får tillatelse. Dette er vel snadder?
knut

Innlegg gordini » 2009 Feb 24, 22:45

Hei
Her er et alternativ til fra et av våre medlemmer Tove Mette og Frode Abrahamsen
http://www.rallysport.no/rallytrening.html

Vi får sikkert en hyggelig pris der.

Hilsen
Vidar Holum

PS noen som har sett en hvit Subaru Cup bil, den nye bilen til Axel Skotvedt Sundling er stjålet.
http://www.norsk-rally.com/index.php?op ... pic&id=453

PS 2, har fått svar fra Frode, ta kontakt med han via adressen post@rallysport.no
Midt i problemet befinner muligheten seg.
gordini

Innlegg PEER » 2009 Feb 26, 11:12

Hei, Interessant! Men hvordan kan kr. 26.000 : 5 bli kr. 13.000? Mvh, Peer
PEER

Innlegg Jan Haugerud » 2009 Feb 26, 11:30

13.000 kr er 1 til 1 trening for en dag, dvs du har instruktøren alene hele dagen (normalt tilbud), og da kan man gjøre avtale direkte

Sosialt alternativ:
Alternativt tilbud er 2 dager á 26.000kr for 5 personer, dvs i overkant 5000 kr /person. Bortsett fra felles tid (teori etc) så har hver enkelt instruktøren 1/5-del av gjennstående tid (overnatting kommer i tillegg). Man har fortrinnsvis med egen bil
Jan Haugerud
Jan Haugerud

Gå til Challenge for Dummies

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern