trippteller og elektronisk tidstabell

Her selges alt av interesse for deltagere i challengeløp

trippteller og elektronisk tidstabell

Innlegg monty » 2013 Okt 17, 19:02

Hei alle sammen.

Jeg registrerer at det er stor interesse for et perfekt opplegg med elektronisk trippteller og elektronisk tidstabell for challengeløp i alle land vi kjører.
Arne Frogner og jeg gjør i disse dager istand min Opel Ascona til Monte-Carlo Historique. Vi vet hva vil ha !

Arne er ganske krevende med opplegg i bil, og jeg er jo ganske krevende selv. Arne har kanskje registrert at ett opplegg til over 20 000 kroner kan være stressende og tidvis forstyrrende for kartleseren's arbeid. Et noe enklere opplegg som er særs driftssikkert og ganske så enkelt er veien å gå.

Vi går for følgende :

Brantz 2 trippteller med to tellerverk/displayer, har pluss og minus funksjon samt pauseknapp etc. Fjernstyringsfunksjon.

ATB, fransk tidstabell som har display og lys tilpasset Brantz - tripptellere. Batteridrift.

Forhjulsføler med kabelopplegg.

Jeg har gleden av å tilby en slik pakke for de som ønsker det beste, til en fornuftug pris. Pakken inneholder ALT du trenger. Bare å montere føler samt koble ledninger med hun/han -plugg som er tilkoblet fra produsent.

Samlet pris inkl mva - kr. 5.500.-.

Noen brukere har vært uheldig med montering av hjulføler, årsak ukjent. Hva gjør man da ? Du installerer ekstra føler, f.eks. på speedometervaier, får utstyr og en boks av meg med vender for føler A og B. Blir det dyrt ? Kr. 1250.-. inkl mva.

Frakt for utstyret vil være kr 200.-. inkl mva innen Norge.

Utstyret er lagervare, faktura med betaling pr 14 dager medfølger
monty

Re: trippteller og elektronisk tidstabell

Innlegg Captain3054 » 2013 Des 26, 10:50

Dette er noe jeg trenger da jeg har kjøpt ny bil. Hjulføleren kan vel også monteres på bakhjul regner jeg med?
Erik Brun
91100930
Erik Brun
Ringveien 19
1472 Fjellhamar
91100930
Captain3054

Gå til Selges

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern