Historiske Challenge/Rally biler

Her selges alt av interesse for deltagere i challengeløp

Historiske Challenge/Rally biler

Innlegg monty » 2013 Okt 17, 20:31

Hei,

jeg vet ikke om challengeforumet er sted å avertere biler, men jeg har da noen for salg da. Dette er biler for Challenge og også rally........

1 1978 Porsche 3.0 SC. Vinnerbil som er utstyrt for å kunne vinne løp over hele verden hvis fører og kartleser står i stil. Alt det beste er foretatt av preparering i Sverige. Diverse utstyr.
Nøkkelen i døren for et hvilket som helst Challengeløp. Brantz tripptellerpakke. Works type plate under motor. PIAA Xenon ekstralys. NOK 325.000

2 1965 Porsche 911 rallybil, preparert I Sverige av de beste folkene. tettsteget girkasse med riktige drev for grus/sne Vinnerbil i klasse opp til 1965, 2 L. Kjent historikk siste 25 år. Ingen
skader. Halda tripptellerutstyr. PIAA lysutstyr. Oppgraderes i Sverige i disse dager. NOK ca 325.000

3 1969 Lancia Fulvia HF 1.6 Fanalone, restaurert fra rent karosseri etc. Lett trimmet motor, Perfekt på alle vis. Utstyrt for Challenge. Nøkkelen i døren som vinnerbil. Kjent
historie siden ny. Halda trippteller utstyr. Works bensintank og plate under motor Tidsriktig ekstralys. Ett smykke !! NOK 400 000

4 1972 Opel Ascona 1.9 SR, nyrestaurert rally/challenge bil, har alt som fordres for å vinne veteranrallies eller challengløp. Masse seire i rally klasse for veteraner. Påmeldt til M-C
Historique 2014, blir optimalt preparert i disse dager med snillere motor enn for rallies. leveres med Enem kam P2 og E11, tilpasset til løpstype. Brantz tripptellerpakke. NOK 175 000.

5 1964 Volvo PV Sport, original rød - kun kjørt PO-løp i 60-årene, kjent historikk. Ny restaurert og oppgradert med snill Gr 2 motor fra Alf Engh, ny tettsteget girkasse med ny overdrive
fra Amazon. B 18. Ny utveksling 4.88 og ny diff brems. Amazon forstilling med skiver og nye slitedeler i profesjonell utførelse. Bilstein dempere rund baut, nye stabstag, nytt klassisk
Moto Lita ratt. Jeg vil anta at dette er den grommeste klassiske Challenge bil vi har sett. Seter kan skiftes til klassike rallyseter i henhold til bruker's ønske. Hadde jeg lakkert den,
pr idag kan det syntes som det er original lakk, hadde det blitt fantastisk ! Ikke montert trippteller, kan leveres med Halda twinmaster, i metall eller plastutførelse. NOK 250 000.

Alle bilene har norske skilter, er EU-godkjent , leveres med diverse felger og noe deler. Dette er biler bygd og utstyrt for feinsmeckere som vil ha det beste. Bilene er i Norge.

Med vennlig hilsen

Monty Karlan
monty

Gå til Selges

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern