Tripptellere

Her selges alt av interesse for deltagere i challengeløp

Tripptellere

Innlegg monty karlan » 2011 Des 18, 18:11

Hei dere

Jeg registrerer at det er ganske "ville" priser på diverse typer tripptellere. Jeg vil da bare få bekrefte at

Brantz professional 2 leveres fra lager inkl føler for hjul eller speedokabel, eller for elektronisk speedometer, inklusive nødvendig kablage med støpsler for hurtigkobling. Kan således brukes i forskjellige biler. Pris for alt nødvendig utstyr til bil nr 2 kr. 1425.-. inkl mva. Lagervare.

Total Pris kr 3750 inkl mva eks frakt for bil nr. 1.

Jeg vil bruke den i vinter. Den har 2 tellerverk. Det ene displayet styres med en liten fjernstyring, det andre på telleren. Display kan fryses, telle forover og bakover. Kalibreringn er meget enkel på forsiden av telleren. Å skifte kalibrering med 10 - 30 m pr mil skjer ved å endre kun ett tall - tar 1 sekund !!

Når jeg kjører Monte-Carlo vet jeg arrangørens kalibrering allerede nå. For meg betyr det et kalibreringstall på 641, dvs ett siffer pr ca 15 meter pr mil.
Så er det slik at vi kan bruke litt forskjellig kalibrering på de forskjelligeb etappene, i forhold til etappens svinger, sjåførens kutting etc. Jeg vet da at det kan være greit med opp til 100 m for meget på trippen pr mil. Da endrer jeg fra 641 til 647, og dermed er kalibrering foretatt.

Trippen er lydløs, særs driftssikker og brukes av 95 % av engelske challenge-aktive. Jeg leverer med garanti, har et komplett delelager til enhver tid. Selvsagt kan dere også kjøpe den i England hvis dere syntes det er greit. Koster litt mer der, med dårligere bet betingelser og mer kronglete garanti.

Lykke til

Monty
monty karlan

Gå til Selges

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern