Salg av challengebil

Her selges alt av interesse for deltagere i challengeløp

Salg av challengebil

Innlegg monty karlan » 2008 Aug 16, 22:13

Undertegnede har for mange biler, for dårlig økonomi til å sitte på alt. Min såkalt "siste" challengebil for bruk i Norge og utlandet kan nå selges. Det er en 1971 Datsun 240 Z, med "Works Rally replica" lakk og reklame. Motoren er blitt testet og er som ny. 5-trinns girkasse fungerer utmerket. Jeg har nettopp montert fabrikk nye forgassere. Denne uken sjekker vi ut noen bensinpumper, via bensin- og vakum-trykk. Dessuten jobber Arne Frogner og jeg med endelig å få den nye franske tripptelleren slik vi vil ha den. Bakaksel er ny, likeledes store, flotte bremser. Innvendig er det nye Sparco rallystoler samt 4-punkts seler og "halvbur". Bilen leveres med nye sommerdekk, fullgode piggdekk og piggfrie dekk, fullt PIAA-oppsett på lamper, plate under motor etc. Bilen er rustfri , kjørt et M-C, deretter steamet og understellsbehandlet, type Ditec.
Jeg trodde jeg skulle gjøre noen kroner om jeg skulle selge den, men nå er selvkost blitt ca. 200 000 og der ligger prisen. Bygg gjerne en maken bil om du har 300' tilgjengelig.
DETTE ER EN PERFEKT CHALLENGE BIL, og modellen har stigende samlerverdi. Kun seriøse henvendelser til mail montyk@online.no eller 900 - 56000.

God aften.
monty karlan

Re: Salg av challengebil

Innlegg monty karlan » 2009 Okt 18, 17:22

Nå er det for sent. Jeg har solgt Datsun'en. Den vil ta del i M-C Historique januar 2010.

Mvh

Monty
monty karlan

Innlegg monty karlan » 2009 Okt 18, 17:29

Jeg registrerer at det stadig er ønske om kjøp av bil for challenge løp, hjemme og for bruk internasjonalt. Jeg kan også anbefale korrekt utstyr til en slik bil og kanskje tilby endel goodies til bruken.

Jeg følger med endel på bilannonser i Sverige, og det er stadig gode kjøp å gjøre.
Likeledes følger jeg med i Frankrike hvor det averteres masse spennende. Biler kan koste fra 30.000.-. og oppover med norske skilter, ferdig importert. Jeg har sans for de helt normale og driftssikre bilene til det mer sofistikerte.

Jeg har anledning til å hente, alene eller i selskap med interessent. Fortolling etc er også noe jeg har gode kunnskaper om.

Interessert ? Ta kontakt

Monty Karlan
monty karlan

Innlegg vidar » 2009 Okt 25, 21:26

Monty du vet at det står en topp VW 1303 S i Kr,sand , kan leveres som Gp 2 eller std , en helt rå Challenge bil

Vidar C.
vidar

Innlegg monty karlan » 2009 Nov 06, 01:00

Jeg vet at du har en perfekt challengebil, men uten kartleser har jeg vel ikke bruk for den.
Jeg tror vel at det koster en halv mill å bygge en slik bil, så du burde be om 175'

Jeg vil ha 175' om jeg skulle selge Opel'en, men det er hyggelig å se på den "siste løpsbilen" i garasjen, så den får stå. Hvis ikke Tore J selger meg en Porch da.

Mvh

Monty
monty karlan

Gå til Selges

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern