rallye Monte-Carlo Historique

Diskusjoner og informasjon vedr det årlig Rallye Monte-Carlo Historique

rallye Monte-Carlo Historique

Innlegg monty karlan » 2009 Okt 24, 22:05

Da er det klart. Det blir TK i Celle med overnatting (?) samt PK i Bad Hersfeld.
Dette gjelder København-lagene. Monaco har bedt om forslag til disse kontrollers plassering. Jørstad og jeg er enige om dette, og melding er sendt Monaco. Jeg anbefaler raskeste vei gjennom Tyskland. Vi produserer dette i begynnelsen av Desember,Henning kommer med forslag om hotell. Kanskje gjør jeg det neste uke, da jeg skal i området.

Mvh
monty karlan

Re: rallye Monte-Carlo Historique

Innlegg Jan Skute » 2009 Nov 03, 09:38

Til alle påmedeldte i RMCH 2010.
De som gruet seg til Madonnaen i 2010, bør grue seg dobbelt så mye. Den siste nye biten er MYE verre enn det som vi er vant til. Smal, svingete, stygge smale broer med 20 cm høye kanter på sidene, veldig "dype grøfter" på sjaførsida. Mye skygge, bratt opp og ned. Med andre ord en skikkelig gammeldags rally løype. Et råd til oss alle, kjør forsiktig, å komme igjennom helskinnet betyr mye her. Touragen fikk noen skrammer på skjermbredderne, det var for smalt. Den bilen som passer best i løypa er en Smart.

Mvh Jan Skute
Jan Skute

Innlegg monty karlan » 2009 Nov 06, 00:48

Hei Jan,

Åke Gustavsson og jeg vant løpet i 1997 . Pga feil på klokke hos arrangøren - drøyt 20 sekunder å ta igjen - så måtte vi stå på på denn omtalte krongleveien. Åke greide det - bilen var en M-B 300 SE med automatgir. Da startet regularity i det lille vanskelige veidele. Bra det er mørkt !

Mvh
monty karlan

Innlegg monty karlan » 2009 Nov 06, 00:52

Hele M-C løypa er nu offentlig. Turen Celle - Bad Homburg blir hard, helt lik 2008 som jeg da lagde.
Idag ville jeg gjort det hele enklere. Jeg kommer med et helt privat forslag, men ruteboka vil følge arrangørens angivelser. Vi kan ikke fravike den, pga vårt gode renomme.
TK i Celle tror jeg blir på et hotell som jeg har booket fullt opp for våre København-lag. Ta kontakt nå om dere vil ha rom der.

Monty
monty karlan

Innlegg knut » 2009 Nov 22, 22:03

Har hele forumet stoppet opp? Jeg hadde ventet mye aktivitet i denne avdelingen nå som det begynner å dra seg til med forberedelser, de vanlige diskusjonene etc. Går alle og venter på beskjed om de får delta?
knut

Innlegg monty karlan » 2009 Nov 26, 01:09

Arrangøren har endret startsted på regularity Thoard - Sisteron

Mvh

Monty
monty karlan

Gå til Rallye Monte-Carlo Historique

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern