Ny versjon av pre-regulations for 2011

Diskusjoner og informasjon vedr det årlig Rallye Monte-Carlo Historique

Ny versjon av pre-regulations for 2011

Innlegg leifa » 2010 Sep 09, 15:24

Jeg ser at det er en del endringer i går. Ser bl.a. at prikkbelastningen er endret på første del av løpet ser det ut til.

Den viktigste endringen etter min oppfatning er dette:

9 - MEASURE MATERIALS
To preserve the aesthetic integrity of cars and conformity with the period of the vehicle, only one measuring instrument of distance with mechanical display can be installed permanently on the dashboard of the car. The use of any device with electronic display, or not, will be authorized, provided that it is temporarily fixed, without any modification of the dashboard (cut, etc.), and necessarily removed in the “parcs fermés”, under pain of penalties.

Slik jeg ser dette er det nå fritt fram for GPS/iPad/PC/klokker o.l. festet på dashboardet så lenge utstyret fjernes før parc ferme. Ser også ut til at man nå kan kople strøm fra bilen til utstyret man har med seg. Slik jeg tolker dette betyr dette vel også at det er fritt fram for elektronisk tripp med alle mulige hjelpemidler innebygget så lenge den fjernes før man kjører inn i parc ferme. Er dere andre enige i denne tolkningen?
LeifA
Kartleser
leifa

Gå til Rallye Monte-Carlo Historique

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern