Facebookside om RMCH, flere har vel reist, nå begynner det!

Diskusjoner og informasjon vedr det årlig Rallye Monte-Carlo Historique

Re: Facebookside om RMCH, flere har vel reist, nå begynner det!

Innlegg Henning » 2012 Feb 29, 01:09

Fortsatt god kveld

Henning
Sist endret av Henning den 2012 Mar 08, 20:23, endret 1 gang
Henning

Re: Facebookside om RMCH, flere har vel reist, nå begynner det!

Innlegg monty » 2012 Mar 06, 21:24

Tja, dette er vel mitt siste innlegg om dette emne.

Valter Jensen og jeg ble nr 3 i Monte-Carlo. Vi hadde blitt nr 4 hvis ikke en deltager oppførte seg meget usportslig og derfor ble diskvalifisert uten diskusjon.

At Jørstad mener at Valter og jeg ikke fortjente en 3dje plass, at det var ett annet lag som skulle være på podiumet, det får stå for hans regning. At han kanskje gratulerte ? Valter med flott kjøring er bra, at vi var ett team i bilen hvor begge gjorde en jobb, og kanskje kunne få den glede å bli gratulert, det skjønner jeg er under Jørstad's verdighet og sportsmanship.

Det er endel mennesker som leser vårt challengeforum, de syntes kanskje at Jørstad's evige kritikk av meg og mine opplegg / prerstasjoner er uinteressant. Jørstad burde begynne å konsentrere seg om å prestere selv. Jeg ønsker egentlig å være i fred for hans " angrep er det beste forsvar for egne dårlige prestasjoner ".

Jeg er enig med Knut Larsen's ord om forumets interne mindre hyggelige innlegg. Jeg har prøvd, sånn noelunde, å være saklig. Jørstad's angrep på min person hele tiden er ikke hyggelig, og derfor holder jeg meg da altså vekk fra diverse sammenkomster, bortsett fra de løpene jeg deltar i. Kanskje sees vi i kristiansand 28. april ...

Monty
monty

Forrige

Gå til Rallye Monte-Carlo Historique

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern