Ingen Challenge i Rally Sokndal

Diskusjoner og informasjon om challengeløp og challenge i Norge

Ingen Challenge i Rally Sokndal

Innlegg Jr. » 2012 Jan 23, 00:30

Det vises til opplysninger på rally.no og på hovedsiden på dette forum.

Som løpsleder i Rally Sokndal ble jeg noe overrasket over opplysningene som er presentert, så jeg begynte ringerunden. Ingen i Rally Sokndals organisasjon har akseptert å ha egen challenge-klasse, inkludert meg. Derimot er tilbakemeldingene som er gitt negative.

Erfaringene fra bl.a. Rally Grimstad er såpass negative at vi igrunnen ikke ser oss tjent med å ha challengeløp under rally Sokndal. Dette blant annet grunnet i at vi ønsker å fokusere maksimalt på ett perfekt rally slik at vi kan fortsatt ha ett kandidatur blant NM-løpene, vi må jo tilpasse oss reglementet, og ikke omvendt slik andre klubber får til.

Det blir således ikke noe challengeklasse i rally Sokndal, og opplysninger på deres nettsider står for deres egen regning.
Jr.

Re: Ingen Challenge i Rally Sokndal

Innlegg gordini » 2012 Jan 31, 00:53

Hei Martin.
Beklager, har også gjort det på et annet forum.
Det var feil info som tilfløt oss.
det er dementert på våre websider.
Midt i problemet befinner muligheten seg.
gordini

Re: Ingen Challenge i Rally Sokndal

Innlegg monty » 2012 Feb 20, 12:50

Jeg registrerer at det ikke blir challenge klasse i Sokndal. Synd, men greit. Ingen flere kommentarer til det.

jeg ser også at man var negative i Grimstad. jeg vil gjerne vite om det blir challengeklasse og cup der. jeg ønsker jo å organisere min tid i forhold til billøpene. utover sommeren.

Mvh

Monty
monty

Gå til Challenge Norge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Opprett ditt eget phpBB 3 forum gratis her | Personvern